måndag 28 mars 2011

Semester!

Visst är det härligt med semester. Har varit i  Branäs en vecka och åkt skidor. Brukar åka varje år med Markus familj och i år blev vi 13 personer. I en stor stuga. Solsken hela dagarna men tyvärr blåste det en hel del. Vilgot skulle prova att åka skidor. Han tyckte det var roligt och han var så duktigt. Säger en stolt mamma. 
Det finns ju för och nackdelar när man åker iväg och bor alla ihop. Nackdelen drabbade oss i år. Magsjuka! Kan det bli värre. Kom upp på söndag. Redan på måndag kväll så låg den första. Jag fick det natten mellan torsdag och fredag. Vi åkte hem en dag tidigare som tur va. Markus började klaga på illamående i göteborg, men han kom undan med rejäl huvudvärk. Vilgot den stackaren började söndag morgon. Han kräktes säkert 15 gånger. Men efter avslagen coca cola började det bli bättre. Alma har klarat sig från magsjukan men fått förskylning istället.
Min tvätthög är ganska stor så jag vet vad jag ska göra denna veckan.

Min mormor fyllde 85 år när vi var borta. Hon önskade sig trisslotter. Så det fick bli en lite låda/kort att lägga lotterna i.






Gjorde själva stommen i fotokartong. Sen klädde jag den med blått cardstock.
Ruggat alla mönster papper och chalkat dom med distress in Vintage Photo.
Stämpel från Magnolia och färglagd med distresser.
Fjärils och bladstans är från Martha Stewart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar