fredag 11 mars 2011

Lekdag!

Idag blir det en riktig lekdag. Kanske inte för mig, men för barnen. Självklart hänger jag med och har trevligt på kuppen. Förmiddagen har vi tillbringat med Öppnaförskolan kompisar. Barnen fick leka av sig lite och vi mammor prata av oss. Var mycket trevligt. Alltid roligt att få komma hem till någon första gången. Som lite inredningstokig kan man ju alltid få lite inspiration.
Ikväll ska vi till barnens kusin som fyller 3 år idag. Blir föhoppningsvis god mat (brukar det vara) och en smarrig tårta. Och mycket spring. Min son Vilgot som snart fyller 3 år bara älskar att springa. Så det blir nog livat.

Har gjort ett fint kort till födelsedagsbarnet men har inte fått lagt över det till datorn ännu. Rättare sagt jag vet inte hur man gör. Kommer snart!

Men jag ska visa ett beställningskort jag gjorde till en 60 åring. Inte lätt att göra till en karl. Och som inte vet något om.




Kort i brunt cardstock. Mönster papper från Graphic 45 och basicGrey. Killen är från Magnolia och är färglagd med distresser. Stansat ut papper men spellbinders sen stämplat med "old letter" från Inkido. Chalkat kanterna med distressen Walnut stain

1 kommentar:

  1. hejhej!
    tack för titten i min blogg! :)

    WOW, vilket superfint kort! Älskar färgerna och detaljerna, verkligen helläckert! :)

    ha en bra vecka!
    kram från Hanna

    SvaraRadera