onsdag 3 oktober 2012

Bröllop!

För ett tag sedan var vi på bröllop. Visst är det svårt att veta vad man ska köpa. Det blev ett par bakstenar och pengar.

Till pengarna gjorde jag en ask med kort på. Inbjudan gick i brunt och vinrött. Självklart tycker jag då att man gör ett kort i samma tema.




 
Asken är först chalkad med Distress Inks Walnut Stain.Sen klädde jag den med brunt cardstock. Kortet är i grunden vinrött cardstock. Mönsterpapper kommer från IOD. Magnoliastämpel. Utstansad med spellbinders. Kantstansen från Martha Stewart. Blommor och blad.
 



 
Brudparet har jag färglagt som alltid med Distresser.
 
 
 
 
Inne i kortet. Siffrorna är utstansade med QuicKutz Aquarius. Lagt på ett 3d lack. Hjärtliga gratulationer och I nöd och lust är från Reprint.
 


 
 Inne i asken.
 Stämpel från Inkido. Här också har jag använt mig av spellbinders. Pengarna ditsatt med en remsa cadstock. Mönsterpapper IOD.
 

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar och personligt bröllopsgåva du har gjort!! Underbara detaljer oxå!

    SvaraRadera