onsdag 1 augusti 2012

Sommarkort!

Fick en beställning av en kund till mig. Hon skulle skicka en midsommarhälsning till sin dotter i USA. Ett sommrigt kort med blommor skulle det vara.










Idag har jag oxå börjat på mig en tårta till Almas födelsedagskalas. Lillstumpan fyller 2 år på tisdag. Så det blir kalas för henne på fredag. Hon vill ha en Hello kitty tårta. Blir nog en tårtbild. Vågar inte på mig några skulpturer. Jag har beställt lite saker från strössel & annat som jag hoppas ska komma imorgon. Inte ute i god tid precis. Men idag har jag bakat tårtbotten och förberett för en fluff med geisha. Ska oxå bli ett lager med hallonmousse.  Recept hittat på Tårtsmulan. Oxå inhandlat sockermassa på panduro. Det ska bli spännande. Kanske en ny hobby på gång. En farlig sådan bara. Jag som är sockerberoende!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar